DATUMMÍSTOTÉMA (NÁZEV) KONFERENCENÁZEV PŘÍSPĚVKUPREZENTACE KE STAŽENÍ
7.11.2017Cieszyn (POLSKO)Międzynarodowa konferencja naukowa Środowiska wychowawcze wobec kształtowania postaw ekologicznych i prozdrowotnychŚwiadomość ekologiczna wśród nauczycieli i przyszłych nauczycieli – analiza wybranych pojęc ekologicznychPREZENTACE
24.10.2017Cieszyn (POLSKO)I Międzynarodowa Konferencja Metodyczno - Naukowa na temat "Nauczyciele - Nauczycielom"Samoocena nauczycieli i przyszłych nauczycieli nauki przyrodnicze w szkołe podstawowe w zakresie wybranych kompetencji nauczycielaPREZENTACE
8. 12. 2016BrnoUčebnice v oborovědidaktických souvislostech: tvorba - hodnocení - používání
Osobnosti a události v historické části učebnic pro vzdělávací oblast Člověk a jeho světPREZENTACE
27. 4. 2016Cieszyn (POLSKO)Edukacja v teorii i praktyceAplikacja Socrative i jej wykorzystanie w szkole podstawowejPREZENTACE
25. - 26. 4. 2016Bielsko-Biala (POLSKO)Nauczyciel i uczeń wobec wyzvań wspólczesności
Semantyczna i syntaktyczna trudność tekstu w podręcznikach historii w klasach 4 i 5PREZENTACE
8. - 9. 3. 2016Zielona Góra (POLSKO)Pedagogika dziecka - tradycje a wyzwaniaDziecko jako partner nauczyciela w elementarnej edukacji przyrodniczej - interpretowanie wybranych pojęc przyrodniczych przes dzieci w wieku przedszkolnymPREZENTACE
23. - 24. 11. 2015Ustroń (POLSKO)Edukacja małego dzieckaVyužití aplikace Nearpod jako nástroje pro interaktivní výukuPREZENTACE
11. - 13. 9. 2015Berlín (NĚMECKO)13th International Conference on Textbooks and Educational MediaAnalysis of visual components in Czech history textbooks for lower grades of elementary schoolsPREZENTACE
28. - 30. 5. 2015Bialystok (POLSKO)Seminarium pedagogogiczne - edukacja dzieckaDziecko jako partner nauczyciela w elementarnej edukacji przyrodniczej - interpretowanie wybranych pojęć przyrodniczych przez dzieci w wieku przedszkolnym PREZENTACE
9. - 10. 10. 2014OstravicePedagogická diagnostika a evaluaceAnalýza obtížnosti textu učebnic přírodovědy zpracovaných dle RVP ZVPREZENTACE
2. - 3. 6. 2014Kraków (POLSKO)Poznanie i działanie w edukacji dzieckaUčební úlohy v českých učebnicích přírodovědy jako prostředek aktivizace žákaPREZENTACE
20. 5. 2014Czenstochowa (POLSKO)Wspólczesne wyzwania wobec edukacji elementarnejObsah vzdělávání v českých učebnicích přírodovědy po kurikulární reforměPREZENTACE
15. - 17. 9. 2013Ústí nad LabemČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnostiAnalýza učebních úloh ve vybraných učebnicích přírodovědy a příležitost žáka k učeníPREZENTACE
18. - 20. 9. 2013Ostrava12th International Conference on Textbooks and Educational MediaLearning tasks in the natural studies textbooks as a tool to develop pupil´s scientific literacyPREZENTACE
11. - 12. 10. 2012OstravicePedagogická diagnostika a evaluaceDiagnostika žákovských prekonceptů v přírodověděPREZENTACE
19. - 21. 9. 2012Prešov (SLOVENSKO)Komplexnosť a integrita v predprimárnej, primárnej a špeciálnej edukáciiPřírodovědný pokus jako integrující prvek obsahu školní výuky a životní praxe žáka - využití žákovských představ o vodě při provádění pokusů na 1. stupni ZŠPREZENTACE
14. 9. 2012ŽilinaTrvalo udržatelný rozvoj ako možný liek na environmentálne problémy ludstva optikou detí predškkolského vekuVyužití pohledů dětí předškolního věku na vodu v environmentální složce preprimárního vzděláváníPREZENTACE
29. 3. 2012OstravicePedagogická diagnostika a evaluaceDiagnostika žákovských prekonceptů v přírodověděPREZENTACE
5. - 6. 9. 2011BrnoČAPV Smíšený design v pedagogickém výzkumuŽák v páté třídě jako řešitel přírodovědného pokusu - analýza pracovních listů žákůPREZENTACE
14. 1. 2010OstravaAktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání"Život" v představách 3-6ti letých dětí PREZENTACE
9. - 11. 2009OstravaČAPV Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu
Pokus v přírodovědě pohledem žáků Moravskoslezského krajePREZENTACE
20. 11. 2008Banská BystricaOdkaz kultúrneho dedičstva v primárnej edukáciiExperimentování v přírodovědě na zahraničních internetových stránkách jako inspirace pro výuku - odkaz Komenského zásady aktivity a možnosti jejího pojetí v předmětech o příroděPREZENTACE